söndag 1 maj 2011

Första båtpasset 2011!

I lördags drog jag själv ut med båten efter lite ärenden inne i stan. Vart ett pass på ett par timmar i några vikar kring båtplatsen, två gäddor och en hel del efterföljare vart resultatet samt att båda togs på fluga. Missa några på jerk så jag orkade inte hålla på med det längre så fluga i 12m/sec tyckte jag var mycket roligare. Rätt så spännande när den kommer en vindby från sidan och man ser att linan hel plötsligt går rakt över huvudet och sen säger det smack! kan säga att jag försöker skapa lite mer spänning och utmaning i mitt fiske -.^. 
Imorgon bär det av till norge med klassen för en del studiebesök men även en hel del fiske! Tar med minna UL saker, men jag får se om de kommer till användning. 10- 12 timmar i en buss imorgon, ser verkligen fram emot de. Sammanlagt så kan man säga att det blivigt en hel del resande för mig den sista månaden. Örebro-Stockholm-Jönköping-Mörrum-Stockholm-Örebro-Hitra. Dvs en hel del rese timmar.. men så ska det va!








Skit fiske! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar